برچسب قرعه کشی

اهدای جوایز به کمک برچسب قرعه کشی یکی از بهترین ترفندها برای بالاتر بردن میزان فروش, جذب مشتری و تشویق مشتری به خرید محصولات می‌ باشد.
برچسب قرعه کشی

یکی از بهترین برچسب‌ ها که برای بالاتر بردن میزان فروش و جذب مشتری کاربرد زیادی دارد، برچسب قرعه کشی است. اهدای جوایز و قرعه کشی به عنوان یکی از بهترین ترفندها برای تشویق مشتری به خرید محصولات می‌ باشد. روند کار به طور معمول به این صورت می ‌باشد که کدهای قرعه کشی را روی برچسب ‌ها درج می‌ کنند. لیبل پشت چسب را با دستگاه ‌های اتوماتیک چاپ کرده و روی کالاها می‌ چسبانند. در هر صورت برای اینکه امنیت برچسب‌ های قرعه کشی افزایش یابد باید با استفاده از لایه اسکرچ، کد را بپوشانند. زمانی که کد پوشانده شود امنیت برچسب بیشتر شده و مشتری به خرید کالا اعتماد می‌ کند.

لیبل های قرعه کشی
لیبل های قرعه کشی

سایز متنوع برچسب های قرعه کشی

جهت خرید برچسب قرعه کشی باید سایزهای متفاوت آنها را ارزیابی کنید. برچسب‌ های قرعه‌کشی بر اساس ابعاد محصول در سایزهای گوناگونی چاپ خواهند شد. برای محصولاتی که بزرگتر هستند باید برچسب‌ های قرعه‌کشی بزرگتر را طراحی کنند. برای محصولاتی که ابعاد کوچکتری دارند برچسب ‌های کوچکتر را طراحی می‌ کنند. برچسب‌ های قرعه کشی به طور معمول دارای ابعاد استاندارد هستند. اگر ابعاد دیگری مد نظر شما باشد باید طبق قالب محصول خود آنها را سفارش دهید.

دقت داشته باشید که استفاده از انواع لیبل قرعه‌ کشی نسبت به دیگر روش ‌ها مقرون به صرفه‌ تر خواهد بود. ساخت قالب برای برچسب هزینه زیادی در بر نمی‌ گیرد و به همین دلیل این روش طرفداران زیادی دارد. سایزهای استاندارد لیبل قرعه کشی ۴۰ در ۲۰ میلیمتر، ۵۰ در ۲۱ میلیمتر، ۴۷ در ۲۳ میلیمتر، ۴۰ در ۳۰ میلی ‌متر، ۵۰ در ۴۰ میلیمتر و ۶۰ در ۴۰ میلیمتر می ‌باشند. در صورتی که می ‌خواهید سایز برچسب‌ ها را تغییر دهید بهتر است که سفارش خود را هرچه سریع ‌تر ثبت کنید.

ادامه مطلب
برچسب بارکد و تفاوت آن با سایر لیبل های کاغذی
برچسب قرعه کشی
کارت قرعه کشی

تنوع رنگی برچسب قرعه کشی

جهت خرید برچسب قرعه کشی باید تنوع رنگ آنها را ارزیابی نمایید. لیبل ‌های قرعه کشی به صورت پیش فرض با رنگ سفید طراحی می ‌شوند. اگر رنگ خاصی مد نظر شما می‌ باشد باید بر اساس نوع محصول، رنگ مورد نظر را سفارش دهید. در صورت ساخت و طراحی کلیشه می ‌توانید رنگ بندی‌ ها و طرح‌ های متفاوتی را روی لیبل‌ های قرعه کشی اعمال کنید. توجه داشته باشید که تنوع رنگ در برچسب ‌ها باید با نوع محصول شما هماهنگی داشته باشد. این مسئله که مشتری جذب رنگ برچسب شود بسیار مهم است.

برچسب برای قرعه کشی
برچسب برای قرعه کشی

کدها و اطلاعات برچسب های قرعه کشی

برای سفارش برچسب قرعه کشی باید اطلاعات و کدهایی که روی برچسب ‌ها درج می‌ شوند را بشناسید. اطلاعاتی که روی برچسب ‌های قرعه کشی و کارت ‌های قرعه کشی درج می‌ شوند با یکدیگر یکسان هستند. در لیبل‌ های قرعه‌ کشی به طور معمول لوگوی فرد متقاضی، بارکد، توضیحات درخواستی و … چاپ خواهد شد. اطلاعات متغیر و ثابت و کدهایی که حداقل ۱۲ رقمی هستند را روی لیبل‌ های قرعه کشی چاپ می‌ کنند. هر یک از کدهایی که روی لیبل‌های قرعه کشی قرار می‌ گیرند به صورت یونیک هستند و شرکت سلامت دارو آنها را تایید می‌ کند. این مسئله که کدها رندوم باشند بسیار مهم است. اگر کدهای روی برچسب ‌های قرعه کشی به صورت یونیک انتخاب شوند حدس زدن آنها با مشکل مواجه می‌ گردد و این مسئله موجب امنیت بالای برچسب‌ ها خواهد شد.

اهمیت ارقام برچسب قرعه کشی

اهمیت تعداد ارقام روی کد برچسب قرعه کشی یکی از مهم‌ترین مواردی می ‌باشد که باید به آن توجه کنیم. تعداد ارقامی که به طور یونیک روی کدها قرار می‌ گیرند باید بر اساس نظر مشتری تعیین شوند. هرچه که تعداد ارقام بیشتر باشد ضریب امنیت لیبل‌ ها بالاتر می ‌رود. در واقع حدس زدن کدهایی که روی لیبل ‌ها قرار گرفته‌ اند غیر ممکن خواهد شد. کدهای لیبل قرعه کشی باید با لایه اسکرچ به طور کامل پوشیده شوند. سایز لایه ‌ها بر اساس تعداد ارقام انتخاب شده متفاوت خواهد بود. اسکرچ ‌هایی که روی برچسب ‌های قرعه کشی قرار می ‌گیرند در سایزهای ۱۶ در ۷ میلی ‌متر، ۲۵ در ۷ میلیمتر و ۲۵ در ۸ میلیمتر هستند. توجه داشته باشید که برای انتخاب انواع سایزهای اسکرچ ‌ها باید نوع محصول را به طور کامل ارزیابی کنید و تعداد ارقام را تعیین نمایید.

ادامه مطلب
لیبل اصالت خام و نحوه چاپ روی آن

ارسال کد برچسب های قرعه کشی

مراحلی که جهت تولید برچسب قرعه کشی بعد از اجرای کد طی می‌ شوند متفاوت هستند. اطلاعاتی که مربوط به کدها می‌ باشند قابلیت انتقال به سامانه‌ های پیامکی را دارند. به همین دلیل زمانی که مشتری کدهای روی برچسب را به سامانه پیامکی ارسال می ‌کند باید پیام تایید را دریافت نماید. به طور معمول روی لیبل ‌های قرعه کشی سامانه پیامکی که ۸ رقمی است را چاپ می ‌کنند. مصرف کننده بعد از اینکه اسکرچ را خراش می‌ دهد می ‌تواند کد را به سرشماره چاپ شده ارسال کند. همچنین بسیاری از تولید کنندگان آدرس سایت مد نظر را روی محصول وارد می ‌کنند تا کد وارد شده در سایت درج شود. به طور معمول بیشتر شرکت ‌ها از سرشماره‌ های ۸ رقمی که مربوط به سامانه پیامکی است برای ارسال کد استفاده خواهند کرد.

پوشش اسکرچ برچسب های قرعه کشی
پوشش اسکرچ برچسب های قرعه کشی

مشخصات برچسب قرعه کشی

یکی از مهمترین نکاتی که زمان طراحی و چاپ برچسب قرعه کشی اهمیت دارد این است که اطلاعات درج شده روی برچسب را بشناسیم. آرم شرکتی که سفارش دهنده برچسب است مهمترین اطلاعاتی می‌ باشد که روی برچسب درج می‌ گردد. توضیحات درخواستی مشتری باید روی برچسب قرار بگیرد. هر یک از سفارش دهندگان توضیحات متفاوتی را باید در مورد محصول خود داشته باشند که آنها را روی برچسب قرار دهند.

بارکد که با اطلاعات متغیر و ثابت است یکی دیگر از اطلاعات قرار گرفته روی لیبل قرعه‌ کشی می ‌باشد. کدی که ۱۲ رقمی می ‌باشد را روی لیبل‌ های قرعه‌کشی قرار می ‌دهند تا مشتریان کد را به سامانه پیامکی ارسال کنند. هر یک از افرادی که سفارش دهنده برچسب‌ های قرعه‌کشی هستند می‌ توانند اطلاعات مربوط به برچسب ‌ها را تا حدودی تغییر دهند. اگر قصد تغییر اطلاعات روی برچسب‌ ها را دارید باید تمامی موارد مد نظر را به کارشناسان بگویید تا تغییرات لازم روی برچسب ایجاد شود.

ادامه مطلب
سفارش لیبل اصالت + معرفی معتبرترین شرکت ها

منابع:

برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب

اهدای جوایز به کمک برچسب قرعه کشی یکی از بهترین ترفندها برای بالاتر بردن میزان فروش, جذب مشتری و تشویق مشتری به خرید محصولات می‌ باشد.