خرید لیبل وزارت بهداشت

برای خرید لیبل وزارت بهداشت باید انواع برچسب های وزارت بهداشت را بشناسید. یکی از مهم ‌ترین برچسب های سازمان غذا و دارو, لیبل اصالت است.
برچسب اصالت و سلامت

خرید لیبل وزارت بهداشت از سمت وارد کنندگان و تولید کنندگان محصولات غذایی، آرایشی، بهداشتی و … انجام می ‌شود. محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی از جمله محصولاتی هستند که باید تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشند. از آنجایی که محصولات بهداشتی و آرایشی ارتباط بسیار نزدیکی با سلامت و جان افراد دارند نیاز است که مجوزهای لازم را از سازمان‌ های مربوطه دریافت کنند. هر یک از محصولاتی که مورد تایید وزارت بهداشت باشند در سامانه‌ های مشخص شده با شناسه و کد مرتبط ثبت می‌ گردند. با درج هر یک از این شناسه ‌ها روی لیبل اصالت وزارت بهداشت فردی که خریدار است می‌ تواند از سلامت بودن کالای مورد نظر مطمئن گردد.

خرید لیبل وزارت بهداشت

هدف اصلی از خرید برچسب وزارت بهداشت مطمئن شدن خریدار از استاندارد بودن کالاهای متفاوت است. لیبل ‌هایی که مربوط به وزارت بهداشت هستند اندازه ‌های متفاوت دارند و هر یک از آنها روی کالاهای گوناگون نصب می ‌شوند. دقت داشته باشید برای استفاده از انواع لیبل‌ های وزارت باید اندازه آنها را با نوع کالا مطابقت دهید تا بتوانید از لیبل‌ ها استفاده بهینه داشته باشید.

بهترین شرکت چاپ انواع لیبل و برچسب
خرید لیبل وزارت بهداشت

انواع لیبل وزارت بهداشت

اگر قصد خرید لیبل وزارت بهداشت را دارید نیاز است که انواع لیبل‌ های وزارت بهداشت را بشناسید. یکی از لیبل‌ ها که به عنوان مهم ‌ترین لیبل وزارت بهداشت معرفی می‌ گردد، لیبل اصالت کالا است. لیبل‌ های اصالت کالا به عنوان برچسب‌ های زرد رنگ دارای چندین بارکد و شناسه هستند. شما به وسیله بارکد و شناسه ‌ای که روی برچسب‌ ها قرار می‌ گیرند می ‌توانید در مورد استاندارد بودن کالای مورد نظر اطلاعات بیشتری به دست آورید.

ادامه مطلب
برچسب اصالت دارو و آموزش استعلام آن

لیبل سیب سلامت به عنوان یکی دیگر از انواع لیبل‌ های وزارت بهداشت شناخته می‌ شود. این نمونه لیبل به طور معمول روی محصولات آرایشی و بهداشتی خوراکی و … درج می ‌گردد. لیبل سیب سلامت باید مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باشد. این لیبل به شما نشان می‌ دهد که کالای مورد نظر استاندارد است و استفاده کردن از آن برایتان خطری ندارد.

لیبل اصالت
خرید لیبل بهداشت

نکاتی در مورد خرید لیبل وزارت بهداشت

یکی از مهم‌ترین نکاتی که جهت خرید لیبل وزارت بهداشت اهمیت دارد این است که نشانگر تغذیه‌ ای سازمان غذا و دارو را روی آن مشاهده کنید. این لیبل نوارهای رنگی گوناگونی دارد که نشانگر اندازه هر یک از مواد تشکیل دهنده محصول روی آنها مشاهده خواهد شد. رنگ قرمز روی لیبل نشان دهنده این است که ماده مورد نظر زیاد می‌ باشد. رنگ سبز روی لیبل نشان دهنده کم بودن ماده مورد نظر است. رنگ نارنجی اگر روی لیبل قرار بگیرد یعنی میزان متوسطی از ماده در کالای مورد نظر قرار گرفته است.

اگر نوار قند محصولات متفاوت رنگ قرمز داشت باید بدانید مقدار قند موجود در آن دسته از محصولات زیاد است. افرادی که دچار بیماری دیابت می ‌باشند باید از مصرف کردن خوراکی‌ هایی که مقدار قند بیشتری دارند خودداری نمایند. این لیبل راهنمای مناسب برای تمامی افراد جهت مصرف کردن محصولات غذایی خواهد بود. با استفاده از اطلاعاتی که روی این لیبل قرار می‌ گیرند افراد می ‌توانند بهترین محصولات را برای سلامتی خود خریداری کنند.

برچسب اصالت کالا
خرید برچسب

خرید لیبل وزارت بهداشت برای چه محصولاتی ضروری است ؟

خرید لیبل وزارت بهداشت باید توسط بسیاری از تولید کنندگان و وارد کنندگان انجام شود. طیف گسترده‌ ای از شرکت ‌ها این لیبل را تهیه می‌ کنند. برخی از مهمترین خریداران برچسب لیبل وزارت بهداشت عبارت هستند از :

  1. مکمل ورزشی

یکی از مهم ‌ترین محصولاتی که باید با خرید برچسب وزارت بهداشت وارد بازار شود، مکمل ورزشی است. هر یک از مکمل‌ های ورزشی باید دارای استانداردهای مناسب باشند تا ورزشکار در مورد سلامت آنها اطلاعات بیشتری به دست آورد. لیبل‌ های وزارت بهداشت اگر روی مکمل‌ های ورزشی قرار بگیرند یعنی آنها استاندارد هستند. بنابراین مکمل ‌های ورزشی که دارای لیبل اصالت کالا می ‌باشند کاملا استاندارد و مطمئن خواهند بود.

  1. محصولات دارویی

یکی دیگر از محصولاتی که باید با خرید برچسب وزارت بهداشت وارد بازار شوند، محصولات دارویی هستند. محصولات دارویی از جمله محصولاتی به شمار می‌ روند که حتما به لیبل ‌های وزارت بهداشت نیاز پیدا می ‌کنند. لیبل وزارت بهداشت باید روی تمامی محصولات دارویی نصب گردد. در صورتی که مشتری لیبل وزارت بهداشت را روی محصولات دارویی مشاهده کند در مورد قانونی بودن محصول مورد نظر اطمینان خاطر پیدا می‌ کند. این مسئله که محصولات دارویی استاندارد باشند و طبق نیاز مشتری وارد بازار گردند بسیار مهم است.

  1. محصولات غذایی

شما با خرید لیبل وزارت بهداشت برای محصولات غذایی می ‌توانید این محصولات را با خیال راحت وارد بازار نمایید. وزارت بهداشت اطلاعات مربوط به لیبل مورد نظر را روی محصولات غذایی ارزیابی می‌ کند. هر یک از مواد موجود در محصولات غذایی که فرآوری شده‌ اند باید روی لیبل اصالت کالا معرفی گردند. محصولات غذایی خارجی و داخلی باید همراه با لیبل وزارت بهداشت وارد بازار شوند. در صورتی که لیبل وزارت بهداشت روی محصولات غذایی قرار نگیرد مشتری نمی‌ تواند با اطمینان خاطر آنها را بخرد.

ادامه مطلب
IRC یا کد اصالت کالا و نحوه دریافت آن

خرید لیبل سلامت

  1. محصولات آرایشی

یکی دیگر از محصولاتی که با خرید برچسب وزارت بهداشت وارد بازار می ‌شوند، محصولات آرایشی و بهداشتی هستند. به طور کلی باید بدانید خرید لیبل مربوط به وزارت بهداشت برای هر یک از محصولات بهداشتی و آرایشی ضروری است. از آنجایی که محصولات بهداشتی و آرایشی با سلامت افراد ارتباط مستقیمی دارند نیاز است که تاییدیه ‌های معتبر را از وزارت بهداشت دریافت کنند.

لیبل اصالت دارو
خرید لیبل

مراحل و شرایط خرید لیبل وزارت بهداشت

 اگر قصد خرید لیبل وزارت بهداشت را دارید باید مراحل و شرایط خرید و چاپ لیبل اصالت را بشناسید. جهت خریداری لیبل‌ های وزارت بهداشت نیاز است که شرایط و ضوابط مشخص شده‌ ای رعایت گردد. بدون در نظر گرفتن این شرایط شما نمی‌توانید لیبل‌های وزارت بهداشت را بخرید. برای خرید لیبل‌ها ابتدا نیاز است که به سامانه غذا و دارو مراجعه کنید. اطلاعات مدنظر را در این سامانه ثبت نمایید و در انتها کد فعال‌سازی را دریافت کنید. در مرحله بعدی باید اطلاعات محصولی که می‌خواهید لیبل را برای آن تهیه نمایید در اختیار سازمان غذا و دارو قرار دهید. این اطلاعات شامل تاریخ تولید، سری ساخت، تاریخ انقضا و … هستند.

برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب

برای خرید لیبل وزارت بهداشت باید انواع برچسب های وزارت بهداشت را بشناسید. یکی از مهم ‌ترین برچسب های سازمان غذا و دارو, لیبل اصالت است.