شماره سامانه پیامکی استعلام لیبل اصالت کالا

در سیستم سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا می توانید بارکد کالا را وارد کنید تا از سلامت کالایی که می خرید مطمئن شوید.
سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا

از طریق سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا می‌توانید اطلاعاتی که مربوط به کالا است را دریافت کنید. لیبل ‌های اصالت کالا جهت بررسی کردن سلامت محصول روی انواع کالاها درج می‌ گردند. امروزه لیبل‌ ها به صورت گسترده روی کالاهای خارجی و داخلی مشاهده خواهند شد. درصد بالایی از این محصولات که شما در بازار مشاهده می ‌نمایید بدون لیبل توزیع نمی‌ گردند. استفاده از انواع لیبل‌ های اصالت یک روش مناسب جهت ارتباط بین نهاد نظارتی و مردم شناخته خواهد شد. افراد با استعلام اصالت کالا به راحتی می‌ توانند از کیفیت و همچنین سلامت کالا اطمینان خاطر کسب کنند. شما در صورت مشاهده اجناس تقلبی می‌ توانید نهاد نظارتی را در جریان قرار دهید تا برخورد لازم با آنها صورت پذیرد.

برچسب اصالت وزارت بهداشت
شماره پیامک لیبل ‌های اصالت کالا

سامانه پیامکی لیبل های اصالت کالا چیست ؟

بسیاری از افراد با سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا آشنا نیستند و کاربرد این سامانه را نمی شناسند. برای استعلام اصالت انواع محصولات روش‌ های گوناگونی به کار گرفته می شوند. محصولاتی که سلامت محور هستند، لاستیک‌ ها، گوشی موبایل، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، محصولات غذایی و … از جمله محصولاتی به شمار می ‌روند که باید برچسب اصالت روی آنها درج گردد. برای استعلام اصالت این نمونه محصولات از روش‌ های متفاوتی استفاده خواهد شد.

بیشتر روش ‌هایی که برای استعلام اصالت لیبل اصالت کالا کار گرفته شده‌ اند نیازمند متصل شدن به اینترنت هستند. سامانه پیامکی به شما کمک می‌ کند تا به راحتی و بدون وصل شدن به اینترنت اصالت محصول خریداری را ارزیابی کنید. در این سامانه شما می‌ توانید بارکد محصول را درج نمایید و سپس در مورد اصلی بودن محصول مطمئن شوید. هر یک از مواردی که مربوط به تقلبی یا اصل بودن کالا است در این سامانه برای مشتری توضیح داده خواهد شد.

ادامه مطلب
خرید لیبل وزارت بهداشت
سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا
سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا

استعلام سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا

استعلام سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا برای تمامی محصولات یکسان می ‌باشد. شما برای استعلام سلامت محصولات گوناگون مانند لوازم خانگی، گوشی موبایل و … باید تنها به یک سامانه پیامکی، بارکد را ارسال کنید. شما به وسیله این سامانه کالاهای پزشکی، محصولات بهداشتی و … خود را می‌ توانید مورد استعلام قرار دهید. جهت استعلام انواع تلفن‌ های همراه که وارداتی هستند باید به این سامانه مراجعه شود. به طور کلی باید بدانید که سامانه پیامکی برای استعلام تمامی محصولات یکسان خواهد بود. به عنوان مثال شما برای استعلام انواع محصولاتی که معرفی کردیم قادر خواهید بود کد ۱۶ رقمی روی برچسب را به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲  ارسال نمایید. در این صورت اطلاعات کالای خریداری شده به شما نشان داده خواهد شد و شما از این طریق متوجه تقلبی و اصلی بودن محصول مورد نظر می‌ گردید.

سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا
سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا

نکاتی در مورد سامانه پیامکی لیبل های اصالت کالا

نکات زیادی در مورد جعلی بودن سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا وجود دارد که باید آنها را به خوبی در نظر بگیرید. سامانه پیامکی که مربوط به لیبل اصالت کالا است روش استعلام ویژه‌ ای دارد. استعلام سلامت کالا از طریق این سامانه و همچنین از طریق درگاه پیامکی انجام می‌ شود. تنها سامانه پیامکی که مورد اطمینان است تا استعلام سلامت کالا دریافت شود سامانه ۲۰۰۰۸۸۲۲  می ‌باشد. متاسفانه امروزه بسیاری از تولید کنندگان محصولاتی که بی‌ کیفیت هستند را برای فروش به بازار ارائه می‌ دهند. این محصولات به عنوان محصولات قاچاق معرفی می‌ شوند که بی‌ کیفیت هستند. یکی از ترفندهای ارائه محصولات به بازار این است که درگاه سامانه پیامکی جعلی را برای تضمین کالا طراحی می‌ کنند.

ادامه مطلب
پیش کد

افراد به جای درج نمودن شماره سامانه پیامکی سلامت کالا اقدام به درج نمودن شماره درگاه جعلی خواهند کرد. به همین دلیل مشتری زمانی که به سامانه پیامکی ذکر شده مراجعه می ‌کند اطلاعاتی نادرست از محصول مورد نظر دریافت می ‌نماید. این مسئله موجب می‌ گردد که شما متوجه تقلبی بودن کالای مورد نظر نگردید. بنابراین نیاز است که حتما به شماره سامانه پیامکی مورد نظر توجه داشته باشید. اگر هر شماره‌ ای را به جز شماره اصلی مشاهده کردید باید متوجه شوید که کالای مورد نظر کیفیت ندارد و به عنوان کالای قاچاق به فروش رسیده است. تمامی کالاهایی که به صورت قانونی از طریق گمرک وارد کشور شده‌ اند دارای بارکد مناسبی هستند. سامانه پیامکی مربوط به گمرک این بارکد را ارزیابی می ‌کند و سپس صدور مجوز فروش کالا را انجام می‌ دهد.

اطمینان از اصالت به کمک برچسب کالا
لیبل اصالت کالا

مزیت های سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا

استفاده از سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا مزیت ‌های متفاوتی خواهد داشت. این سامانه به عنوان یکی از بهترین روش‌ های استعلام سلامت کالا معرفی می ‌گردد. استفاده از این سامانه مزیت‌ های زیادی برای افراد دارد. به عنوان مثال بسیاری از افراد بر این باور هستند که جهت استعلام اصالت انواع کالاها باید از گوشی‌ های هوشمند و یا اینترنت استفاده کنند. نرم‌ افزارهایی که مربوط به شناسایی اصالت کالا هستند روی گوشی‌ های موبایل نصب می ‌شوند. استعلام اصالت انواع کالا از طریق سایت باید به وسیله اینترنت صورت پذیرد. استفاده کردن از سامانه پیامکی بدون وصل شدن به اینترنت انجام می‌ شود. اگر شما گوشی هوشمند نداشته باشید می‌ توانید از طریق سامانه پیامکی به راحتی و در کمترین بازه زمانی استعلام اصالت کالا را دریافت کنید.

ادامه مطلب
استعلام شماره ثبت دارو چیست و چگونه انجام میشود؟

نحوه ارسال کد به شماره سامانه پیامکی برچسب اصالت کالا

سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا در کشور ایران تنها یک شماره می ‌باشد که آن شماره را معرفی کردیم. شماره مورد نظر از طریق سازمان غذا و دارو به مصرف کنندگان ارائه خواهد شد. تمامی محصولاتی که معتبر و با کیفیت هستند بعد از دریافت نمودن مجوز پخش باید از طریق این سازمان کد استعلام ۱۶ رقمی را دریافت کنند. کد ۱۶ رقمی روی هر یک از لیبل ‌های اصالت کالا درج می‌شود. کدهای ۱۶ رقمی را در قسمت زیرین لایه اسکرچ درج می‌کنند تا شما بعد از خراش این لایه کد را مشاهده نمایید.

با ارسال نمودن کد به سامانه مربوطه به راحتی می‌توانید از سلامت کالای خریداری شده اطمینان خاطر به دست آورید. به طور کلی باید بگوییم شما تنها از طریق این سامانه قادر خواهید بود در مورد تقلبی یا اصلی بودن محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید. در صورتی که از تقلبی بودن محصول مطمئن شدید باید سریعا این مسئله را به نهادهای مربوطه گزارش دهید.

برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب

در سیستم سامانه پیامکی لیبل اصالت کالا می توانید بارکد کالا را وارد کنید تا از سلامت کالایی که می خرید مطمئن شوید.