برچسب فارسی نویس

سازمان غذا و دارو تاکید کرده است که واردکنندگان باید برچسب فارسی نویس را روی محصولات وارداتی نصب کنند. اما لیبل فارسی نویس چیست؟
برچسب فارسی نویس

با توجه به این مسئله که اهمیت توضیحات درج بسته ‌بندی محصول روز به روز بیشتر می‌ شود باید برچسب فارسی نویس روی محصولات قرار بگیرد. برچسب‌ های فارسی نویس را روی بسیاری از محصولات بهداشتی دارویی و غذایی قرار می‌ دهند. امروزه بسیاری از محصولات وارداتی با برچسب‌ های انگلیسی وارد کشور ایران می ‌شوند. از آنجایی که برخی از افراد زبان کشور مقصد را نمی‌ شناسند سازمان غذا و دارو تاکید کرده است که باید برچسب ‌های فارسی نویس را روی محصولات وارداتی نصب کنند. توضیحاتی که به طور معمول شما روی انواع محصولات مشاهده می‌ کنید اطلاعات آنها هستند. در برچسب ‌های فارسی نویس می‌ توانید تمامی ویژگی‌ های مربوط به محصول مد نظر را ارزیابی نمایید.

برچسب فارسی نویس
برچسب فارسی نویس

اطلاعات روی برچسب های فارسی نویس

برای بسیاری از افراد این پرسش به وجود می ‌آید که در برچسب فارسی نویس چه اطلاعاتی قرار می ‌گیرند. به عنوان مثال این مسئله که شما چگونه از محصول استفاده کنید و شرایط منع مصرف آن را بدانید بسیار مهم است. تمامی موارد منع مصرف شرایط استفاده و زمان مصرف محصول در برچسب‌ های فارسی نویس درج می ‌گردد. مصرف کننده باید هر یک از اطلاعات مربوط به برچسب ‌ها را بررسی کرده و سپس در صورت مناسب بودن محصول آن را خریداری کند. لیبل‌های فارسی نویس در اندازه‌ های متفاوت طراحی می‌ شوند، ولی بیشتر آنها اندازه‌ شان کوچک است. برچسب ‌های فارسی نویس کاملا انحصاری می‌ باشند و شرکت ‌های وارد کننده مسئولیت اطلاعات درج شده روی آنها را برعهده دارند. استفاده از این برچسب ‌ها روی انواع محصولاتی که خارجی هستند اجباری خواهد بود.

ادامه مطلب
برچسب بارکد و تفاوت آن با سایر لیبل های کاغذی

نکات کاربردی در مورد برچسب فارسی نویس

اگر می‌ خواهید از  برچسب فارسی نویس روی انواع محصولات استفاده کنید نکاتی که مربوط به کاربرد آنها می ‌باشد را باید بشناسید. یکی از مهم‌ ترین نکاتی که در مورد این نمونه برچسب‌ ها اهمیت دارد دریافت مجوز است. اگر هر یک از محصولات به طور قانونی وارد کشور ایران شوند از سوی سازمان غذا و دارو برچسب فارسی را دریافت می‌ کنند. در چنین مواردی نیاز است که مجوز دریافت شده از سمت وزارت بهداشت روی برچسب اعلام گردد. اهمیت نکته مورد نظر در این است که اگر شما قصد خرید انواع محصولات خارجی را داشته باشید باید اطمینان خاطر پیدا کنید که روی آنها لیبل فارسی نویس قرار گرفته است. جدا از این لیبل، محصولات مد نظر نیاز است که مجوز بهداشتی دریافت کنند.

در غیر این صورت نباید از محصول مورد نظر استفاده کنید. محصولاتی که مجوز بهداشتی ندارند تقلبی می ‌باشند و به صورت غیرقانونی به کشور ایران وارد می ‌گردند. انواع محصولاتی که به وسیله شبکه‌ های متفاوت اجتماعی و ماهواره به مشتریان ارائه می ‌گردند دارای برچسب فارسی نویس نیستند. لیبل اصالت مربوط به مجوز وزارت بهداشت باید روی تمامی محصولات درج شود تا مشتری از خرید خود مطمئن گردد.

برچسب فارسی نویس
برچسب های فارسی کالا

مشخصه کلی برچسب های فارسی نویس

مشخصه‌ های کلی مربوط به برچسب فارسی نویس را باید ارزیابی کنید تا بتوانید کاربرد آنها را به طور کامل تشخیص دهید. برچسب‌ های فارسی نویس به عنوان مدل‌ های متفاوت برچسب شناخته می ‌شوند که به وسیله سازمان غذا و دارو صادر می‌ گردند. هر یک از این برچسب‌ ها برای حفظ ایمنی و سلامت مصرف کنندگان تولید می‌ شوند. به طور کلی باید بدانید انواع برچسب ‌های فارسی نویس دارای استانداردهایی می‌ باشند که رعایت کردن آنها از سمت فروشندگان اجباری خواهد بود.

ادامه مطلب
خرید برچسب اصالت کالا و عوامل تعیین کننده قیمت

یکی از مهم ‌ترین و اصلی ‌ترین ویژگی‌ هایی که مربوط به این برچسب می ‌باشد شکل ظاهری و همچنین ساختار آن است. برچسب‌ هایی که مربوط به اصالت کالا هستند حاشیه زرد رنگ دارند. این امر در حالی می ‌باشد که لیبل‌ های فارسی نویس طراحی شان به صورت سفید رنگ و کاملا ساده خواهد بود. هیچگونه حواشی روی برچسب ‌های فارسی نویس قرار نمی‌ گیرد. نوشته‌های درج شده روی انواع برچسب‌ های فارسی نویس باید به رنگ مشکی باشد. نام تجاری کالا و همچنین نوع آن باید روی برچسب ‌های فارسی نویس درج شود. نام کشور تولید کننده و همچنین کارخانه ‌ای که محصول را تولید می‌ کند باید روی محصول درج گردد.

توجه داشته باشید که تمامی این موارد در چاپ برچسب الزامی می‌باشند و اگر روی برچسب قرار نگیرند یعنی محصول مورد نظر تقلبی است. درج تاریخ مصرف محصول مورد نظر روی برچسب ‌ها اهمیت زیادی دارد. با درج تاریخ روی لیبل های فارسی نویس، هر یک از مصرف کنندگان متوجه می‌ شوند که تا چه زمانی می‌ توانند از محصول استفاده کنند. اگر تاریخ مصرف از قبل روی بخش دیگری از محصول درج شود باید آن را روی برچسب ‌های فارسی نویس بنویسند. نحوه مصرف کردن محصول و همچنین نکات ایمنی مصرف محصول موارد دیگری به شمار می ‌روند که روی برچسب‌ها درج می ‌گردند.

کدهای برچسب فارسی نویس

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد برچسب فارسی نویس اهمیت دارد این است که کدها و شناسه‌ های مهم برچسب را بشناسید. بر روی انواع لیبل فارسی نویس کدهایی قرار می ‌گیرند که بسیار مهم می‌ باشند. هر یک از این کدها شامل شماره پروانه بهداشتی و سری ساخت محصول هستند. شماره پروانه بهداشتی مجوزی می ‌باشد که وزارت بهداشت باید آن را صادر کند. شما با مشاهده این شماره مطمئن می‌ شوید که اصالت کالا تضمین شده است. عدم وجود کدها روی محصولات وارداتی به این معنی است که محصولات تقلبی هستند. توصیه می‌ کنیم که این محصولات را به هیچ عنوان استفاده نکنید.

ادامه مطلب
قیمت برچسب اصالت کالا
لیبل اصالت تلفیقی۴۰×۵۰
برچسب های تلفیقی فارسی نویس و اصالت

ترکیب برچسب های تلفیقی فارسی نویس با برچسب اصالت کالا

طی چندین سال اخیر بیشتر وارد کنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی، درخواست ترکیب برچسب فارسی نویس و لیبل اصالت کالا را داشته ‌اند. در چنین حالتی شرکت ‌ها مجبور نیستند هزینه زیادی را برای طراحی دو نوع برچسب پرداخت کنند. فضای بسته‌ بندی محصول با این ایده چندان شلوغ نمی ‌شود و مصرف کننده در پیدا کردن برچسب ‌ها سردرگم نخواهد شد. این امر در حال حاضر روی بسیاری از محصولات انجام شده و برچسب‌ های جدیدی که روی محصولات به کار گرفته می‌ شوند با نام برچسب‌ های تلفیقی اصالت معرفی می‌ گردند. البته باید بدانید لیبل مربوط به راهنمای تغذیه محصول روی انواع کالاهای خوراکی به صورت جداگانه درج خواهد شد. استفاده از این برچسب روی کالاهای خوراکی ضروری است.


منبع:

برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب

سازمان غذا و دارو تاکید کرده است که واردکنندگان باید برچسب فارسی نویس را روی محصولات وارداتی نصب کنند. اما لیبل فارسی نویس چیست؟