برچسب اصالت و سلامت

برچسب اصالت و سلامت یکی از مهمترین برچسب هایی به شمار می رود که نشان می دهد کالای خریداری شده اصل و مورد اعتماد است.
برچسب اصالت وزارت بهداشت

برچسب اصالت و سلامت به عنوان یکی از مهمترین برچسب‌ هایی شناخته می ‌شود که سلامت کالا را تضمین می‌ کند. این برچسب سفید است و حاشیه‌ های زرد دارد. نوشته‌ های روی برچسب مشکی می ‌باشند. روی این برچسب شما می‌ توانید بارکد، تاریخ انقضا، تاریخ تولید و همچنین سریال محصول را مشاهده کنید. بر روی بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات پزشکی و انواع داروها این برچسب مشاهده خواهد شد. زمانی که می‌خواهید یک کالای بهداشتی را بخرید باید برچسب سلامت و اصالت کالای آن را ارزیابی کنید.

اگر کوچک ‌ترین ایراد در محصولات بهداشتی دارویی و آرایشی وجود داشته باشد به سلامت روح و جسم شما آسیب جدی وارد می گردد. بر همین اساس تمامی محصولات مورد نظر باید با برچسب سلامت و اصالت وارد بازار شوند تا مشتریان با خیال راحت آنها را بخرند. در گذشته محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌ شدند دارای نشان سیب سلامت بودند. در واقع تنها محصولاتی که وارداتی بودند به وسیله برچسب سلامت و اصالت کالا وارد بازار می ‌شدند اکنون تمامی محصولات وارداتی و داخلی باید دارای برچسب اصالت کالا باشند.

برچسب اصالت وزارت بهداشت
برچسب اصالت و سلامت کالا

جلوگیری از قاچاق با برچسب های اصالت و سلامت

ملاک اصلی تشخیص سلامت انواع کالاها، مربوط به برچسب اصالت و سلامت می ‌باشد. اگر می ‌خواهید کالایی خریداری کنید باید بگوییم نشان سیب سلامت تضمینی برای سالم بودن آن نمی ‌باشد. تنها باید توجه تان را روی برچسب اصالت کالا قرار دهید تا از سالم بودن کالا مطمئن شوید. سیستم مربوط به تولید و طراحی این برچسب برای کنترل کردن کالاهای غیر قاچاق طراحی شده است. جهت استعلام سلامت کالا با استفاده از بارکد که روی برچسب درج می‌ گردد اقدامات لازم انجام می ‌شود و از پخش انواع کالاهای مصرفی وارداتی جلوگیری می‌ گردد. در این سیستم، نرم‌ا فزار سراسری وجود دارد که کنترل سلامت و اصالت کالاها را به بهترین نحو ممکن انجام می ‌دهد. این طرح تمامی محصولات وارداتی و داخلی را به بهترین نحو ممکن کنترل می‌ کند.

ادامه مطلب
برچسب مشخصات کالا و کاربردهای آن

ویژگی برچسب اصالت و سلامت

این مسئله که ویژگی‌ های برچسب اصالت و سلامت کالا را بشناسید بسیار مهم است. این برچسب به رنگ سفید می ‌باشد و روی آن اطلاعات مهم درج می ‌گردد. این مسئله که مطمئن شوید بارکد قرار گرفته شده روی برچسب غیر مخدوش و سالم است بسیار مهم می‌ باشد. برچسب اصالت کالا دارای اطلاعات مهم مانند تاریخ تولید محصول، بارکد اصالت کالا، تاریخ انقضا و غیره می ‌باشد. هر یک از مواردی که مربوط به ویژگی این برچسب است را باید بررسی کنید و سپس کالای مد نظر را بخرید.

برچسب اصالت و سلامت
برچسب سلامت کالا

چه مواردی روی برچسب های اصالت و سلامت نوشته می شوند ؟

یکی از مهمترین نکاتی که جهت مشاهده برچسب سلامت و اصالت کالا اهمیت دارد این است که موارد نوشته شده روی آن را بشناسید. شناسه تجاری محصول یکی از مهمترین موارد نوشته شده روی برچسب است که ۱۴ رقم می ‌باشد. این شناسه برای هر نوع از کالاها اختصاصی بوده و باید روی برچسب با حروف GTN درج گردد. شناسه ۲۰ رقمی یکی دیگر از موارد نوشته شده روی برچسب است که برای رهگیری و ردیابی استفاده می شود این شناسه را با حروف UID روی برچسب می ‌زنند. برای هر یک از محصولات که طبق استاندارد خاصی تولید می ‌شوند باید این شناسه روی برچسب درج گردد.

مورد بعدی که روی برچسب اصالت و سلامت درج می‌ شود شناسه شرکت تولید کننده می ‌باشد. به هر سری از ساخت محصولات متفاوت، شناسه مشخص شده‌ ای اختصاص خواهند داد. شرکت‌ های تولید کننده باید کد مربوط به محصولات گوناگون را روی برچسب با حروف LOT درج کنند. تاریخ انقضای محصول به عنوان یکی دیگر از موارد نوشته شده روی برچسب شناخته می‌ شود که با حروف اختصاری EXP آن را نشان می‌ دهند. مورد بعدی که روی برچسب اصالت و سلامت کالا درج می‌شود کد ۱۶ رقمی است.

ادامه مطلب
سفارش لیبل اصالت + معرفی معتبرترین شرکت ها

این کد به طور محل پوشش ‌دار روی برچسب سلامت و اصالت قرار می ‌گیرد. برای هر یک از کالاها کد اختصاصی را در نظر می‌ گیرند. مصرف کننده می‌ تواند با خراش دادن کد در مورد اصالت کالا اطمینان خاطر به دست آورد. بارکدهای دوبعدی برای امنیت برچسب ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند. بازرسین ویژه می ‌توانند تاریخ انقضا، تاریخ تولید، مشخصات فنی کالا و همچنین سری ساخت محصول را از طریق بارکدهای دو بعدی ارزیابی کنند.

روش استعلام برچسب اصالت و سلامت

روش ‌های استعلام معتبر بودن برچسب اصالت و سلامت کالا متفاوت هستند. هر یک از این روش‌ ها را باید به طور کامل بشناسید و از آنها استفاده کنید. اولین روش از طریق بارکد خوان تلفن همراه می ‌باشد. برای اینکه از این روش استفاده کنید نیاز است اپلیکیشن مربوط به سامانه را روی گوشی تان نصب نمایید. با استفاده از اپلیکیشن به راحتی بارکدهایی که روی برچسب قرار می‌ گیرند را می ‌توانید چک کنید. روش دوم به وسیله سامانه پیام کوتاه یا تلفن گویا می‌ باشد. در ابتدا نیاز است کد ۱۶ رقمی که به وسیله لایه پوشیده شده روی برچسب قرار گرفته را خراش دهید.

برچسب اصالت و سلامت
برچسب اصالت کالا تقلبی

پس از آن شناسه را به وسیله پیامک می ‌توانید به شماره 20008822 ارسال کنید. همچنین با استفاده از شماره تلفن گویا 0216185 قادر خواهید بود اصالت کالا را ارزیابی نمایید. روش بعدی بررسی برچسب اصالت کالا از طریق آدرس الکترونیکی ttac.ir می‌ باشد. با مراجعه کردن به این آدرس و وارد نمودن کدهای مورد نظر به راحتی می ‌توانید اصالت کالای مورد نظر را ارزیابی کنید.

ادامه مطلب
برچسب اصالت ۲×۴

انواع پیام بعد از استعلام اصالت و سلامت و کالا

انواع پیام ‌های استعلام برچسب اصالت و سلامت کالا متفاوت می ‌باشند. بر اساس نوع کالا و معتبر بودن کالا پیام‌ های گوناگونی را مشاهده خواهید کرد. اصالت این فرآورده مورد تایید می ‌باشد، این پیام یکی از مهم ‌ترین پیام‌ های استعلام است. اصالت این محصول قبلا به وسیله دستگاه دیگری کنترل گشته است، این پیام نشان می‌ دهد که کالای مورد نظر معتبر نیست. یکی دیگر از پیام‌ های استعلام برچسب اصالت کالا این است که فرآورده مورد نظر تقلبی می ‌باشد. با مشاهده این پیام باید سریعا جنس خریداری شده را به فروشنده ارائه دهید. هدف اصلی برچسب اصالت کالا این است که شما در مورد محصول مورد نظر اطمینان خاطر به دست آورید. بنابراین با استعلام کالایی که می ‌خواهید بخرید بهتر است به جامعه و خودتان کمک کنید.

لیبل اصالت
برچسب اصالت کالا به همراه نکته های جزئی استفاده از آن
برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب

برچسب اصالت و سلامت یکی از مهمترین برچسب هایی به شمار می رود که نشان می دهد کالای خریداری شده اصل و مورد اعتماد است.