خرید برچسب اصالت کالا و عوامل تعیین کننده قیمت

در این محتوا به بررسی کامل مسئله خرید برچسب اصالت کالا برای محصولات خارجی و داخلی خواهیم پرداخت. پس با همراهی کردن ما تا انتهای مقاله، دانسته های خود را در این زمینه افزایش دهید.
برچسب اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده | پیشتازان اصالت

خرید برچسب اصالت کالا برای تمامی افرادی که در فرایند خرید و فروش اجناس دارای این برچسب دخالت دارند، فایده های فراوانی دارد. شاید به این مسئله فکر کنیدکه یک برچسب چه فایده ای می تواند داشته باشد؟

خرید برچسب اصالت کالا چه مزایایی دارد؟

در این مورد باید به شما توضیح دهیم که برچسب اصالت کالا یک برچسب معمولی نیست. فایده این برچسب برای مصرف کننده یعنی مردم عادی، که یکی از سمت های دخیل در معامله هستند، غیر قابل انکار است. خرید لیبل اصالت کالا باعث می شود خیال مصرف کننده از بابت اصالت و سلامت محصولی که قصد خرید آن را دارد، راحت شود.

همچنین خرید برچسب اصالت به فروشنده نیز در تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصول، قیمت اصلی آن، تاریخ تولید و انقضای آن و… کمک می کند. خرید برچسب اصالت کالا با بارکد به همین مسائل محدود نمی شود. بلکه این برچسب برای تولید کننده محصول داخلی و حتی وارد کننده محصولات خارجی نیز دارای فواید فراوانی است.

متاسفانه در سال های اخیر، درصد فروش محصولات قاچاق و فیک در بازار تا حد زیادی افزایش یافته است. البته با وجود برچسب اصالت کالا تا حد زیادی از این مسئله جلوگیری شده است. اما هنوز هم برخی از سودجویان با خرید برچسب اصالت کالا تقلبی محصولات خود را در بازار پخش کرده و به فروش می رسانند. مصرف کننده نیز بدون توجه به اصل یا تقلبی بودن محصول، با توجه به مشاهده برچسب آن را خریداری می کند.

نکته مورد توجه در مورد برچسب اصالت کالا این است که اصل یا تقلبی بودن آن به راحتی و تنها از طریق استعلام اطلاعات درج شده روی آن، قابل تشخیص است. در این محتوا به بررسی کامل مسئله خرید برچسب اصالت کالا خارجی و داخلی خواهیم پرداخت. پس با همراهی کردن ما تا انتهای مقاله، دانسته های خود را در این زمینه افزایش دهید.

ادامه مطلب
لیبل استعلام اصالت سازمان غذا و دارو

 نحوه خرید برچسب اصالت کالا چگونه است؟

اگر شما هم جزء تولید کنندگان و یا وارد کنندگان محصولات به شمار می روید، باید حتما عملیات خرید برچسب اصالت کالا را انجام دهید. در واقع می توان گفت که خرید این برچسب برای دسته بزرگی از محصولات الزامی است. از سال ها پیش و از حوالی سال 1390، تمامی محصولات سلامت محور، تنها در صورت دریافت برچسب اصالت کالا، مجاز به پخش و توزیع در بازار شده اند. البته امروزه این برچسب ها تنها برای محصولات سلامت محور مورد استفاده قرار نمی گیرند. بلکه در موارد دیگری مانند گوشی های موبایل، لوازم خانگی و… نیز مورد کاربرد قرار می گیرند.

خرید برچسب اصالت کالا

خرید لیبل اصالت کالا برای محصولات سلامت محور از اهمیت بیشتری برخوردار است. دلیل این مسئله این است که این محصولات به صورت کاملا مستقیم با سلامت بخش بزرگی از جامعه سر و کار دارند. خرید برچسب اصالت کالا پزشکی، در صنایع پزشکی و دندان پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید برچسب اصالت کالا بهداشتی نیز بیشتر منحصر به محصولات آرایشی و بهداشتی خواهد شد. همانطور که می دانید، محصولات آرایشی و بهداشتی از مهم ترین محصولات موجود در بازار به شمار می روند. این محصولات این روزها گسترش ویژه ای در بازار پیدا کرده اند و بسیاری از افراد مخصوصا بانوان استفاده از این محصولات را در دستور کار خود قرار می دهند.

با وجود خرید لیبل اصالت کالا از سوی تولید کننده و وارد کننده، اصالت محصول برای مشتری محرز خواهد شد. بنابراین مشتری با خیال راحت تری هزینه لازم را برای خرید محصول مورد نظر خود را پرداخت می کند.

ادامه مطلب
اصالت دارو و اهمیت بررسی برچسب و سریال وزارت بهداشت

مراحل خرید برچسب اصالت کالا اتوماسیون اداری مربوط به خود را دارد. برای خرید این برچسب باید ابتدا عملیات دریافت مجوز را در سازمان غذا و دارو انجام دهید. پس از ارائه مدارک مربوطه و دریافت مجوز، می توانید عملیات خرید لیبل اصالت کالا را انجام دهید. البته توصیه می شود برای دریافت مجوز و هم چنین خرید برچسب، به شرکت های چاپ لیبل اصالت کالا مراجعه کنید. این شرکت ها به راحتی اتوماسیون اداری دریافت مجوز را برای شما انجام می دهند و سپس به وسیله نرم افزارهای طرح برچسب به تولید کد برای محصول می پردازند.

بررسی نکاتی در مورد شرکت های چاپ لیبل اصالت

همانطور که گفته شد، بهتر است عملیات خرید برچسب اصالت کالا را از شرکت های چاپ لیبل اصالت انجام دهید. این شرکت ها می توانند کار شما را راحت کنند و برچسب ها را به صورت عمده و با قیمت فوق العاده ای در اختیار شما قرار دهند. البته باید دقت داشته باشید که برای خرید لیبل اصالت حتما به مجموعه های معتبر و دارای مجوزهای لازم، مراجعه کنید. استفاده از خدمات چنین مجموعه هایی راندمان کار شرکت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

خرید برچسب اصالت کالا

خرید برچسب اصالت از شرکت های چاپ لیبل، به شما این امکان را می دهد که به سرعت به لیبل های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. عملیات تولید کد در این مجموعه ها با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و با بالاترین دقت انجام می شود. لذا امکان بروز خطا در خرید لیبل از این مجموعه ها بسیار پایین و حتی نزدیک به صفر است.

ادامه مطلب
فروش برچسب طرح شبنم

قیمت خرید برچسب اصالت کالا

قیمت خرید لیبل اصالت به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال سایز برچسب یکی از این عوامل به شمار می رود. بدیهی است هرچه برچسب اصالت کالا بزرگ تر باشد، هزینه بیشتری صرف تولید آن خواهد شد. پس قیمت آن نیز بیشتر است. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت، می توان به نحوه چاپ لیبل های اصالت اشاره کرد. معمولا لیبل هایی که به صورت یک طرفه چاپ می شوند از قیمت بیشتری برخوردارند. چرا که حین چاپ لیبل، فشار بیشتری به پرینتر وارد می شود.

اما مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت خرید برچسب اصالت ، نوع ریبون مورد استفاده در چاپ آن است. ریبون ها موادی هستند که حین چاپ لیبل مورد استفاده قرار می گیرند. این ریبون ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک از آن ها کیفیت منحصر به فردی دارد. کیفیت بالا یا پایین این ریبون ها می تواند قیمت نهایی برچسب اصالت کالا محصولات مختلف را دچار افزایش و حتی کاهش کند.

بهترین شرکت های چاپ برچسب اصالت

  1. شرکت سلامت دارو ایرانیان
  2. شرکت پاپیروس پارس مهر
  3. شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا | پیشتازان  اصالت
  4. شرکت کیمیا تجارت سیب سبز (اصالت چاپ)
برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب

در این محتوا به بررسی کامل مسئله خرید برچسب اصالت کالا برای محصولات خارجی و داخلی خواهیم پرداخت. پس با همراهی کردن ما تا انتهای مقاله، دانسته های خود را در این زمینه افزایش دهید.