فروش برچسب طرح شبنم

فروش برچسب طرح شبنم

در این محتوا قصد داریم به بررسی موضوع فروش برچسب طرح شبنم بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب، با ما همراه باشید.

فروش برچسب طرح شبنم

فروش برچسب طرح شبنم معمولا به دلایل متفاوتی صورت می گیرد. برچسب اصالت طرح شبنم یک لیبل مخصوص است که روی محصولات مختلفی درج می شود. درج این برچسب روی بسیاری محصولات تولید شده و وارداتی، مخصوصا محصولات سلامت محور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. طبق ماده ای مصوب از سال 1390، تمامی محصولات سلامت محور مستلزم دریافت برچسب شبنم می باشند.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که محصولات سلامت محور، چه محصولاتی هستند؟ باید گفت این محصولات، محصولاتی هستند که به صورت مستقیم روی سلامت انسان تاثیر گذار می باشند. محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی، غذایی و زیر شاخه های آنها از جمله این محصولات به شمار می روند.

البته در سالهای اخیر، فروش برچسب طرح شبنم گسترش بیشتری یافته است. از سال 1396، تمامی تجهیزات پزشکی نیز ملزم به دریافت برچسب طرح شبنم شدند. این روزها نیز بسیاری از شرکت های وارد کننده محصولات مختلف نیز ملزوم به درج این برچسب ها روی محصولات وارد شده هستند. فروش برچسب طرح شبنم باید در مقیاس گسترده ای صورت گیرد. چرا که هر سال به تعداد محصولاتی که ملزم به درج این برچسب هستند افزوده می شود.

راهنمای خرید برچسب طرح شبنم

حال که با اهمیت فروش برچسب طرح شبنم آشنا شدید، بهتر است بدانید که این برچسب ها در چه مکان هایی به فروش می رسند. در این مورد باید گفت که امروزه، شرکت های چاپ لیبل و تولید برچسب شبنم در مبحث فروش این محصولات نقش ویژه ای ایفا می کنند.

ادامه مطلب
شماره سامانه پیامکی استعلام لیبل اصالت کالا

این شرکت ها مجموعه هایی معتبر و دارای مجوز های قانونی فعالیت، از نهاد های مربوطه هستند. اگر قصد خرید طرح شبنم را دارید، با سفارش برچسب شبنم به این مجموعه ها می توانید تا حد زیادی در هزینه، وقت و زحمت خود صرفه جویی کنید.

سفارش برچسب های طرح شبنم، معمولا کار راحتی نیست. بلکه کاری سخت و زمان بر محسوب می شود. بنابراین بهتر است برای سفارش این برچسب ها به شرکت های معتبر تولید کننده آنها مراجعه کنید.

خرید برچسب طرح شبنم

شرکت های فروش برچسب طرح شبنم می توانند با دریافت اطلاعات لازم از مجموعه شما، به جای شما عملیات های زمان بر ثبت نام و ثبت سفارش در سازمان غذا و دارو را به طور کامل انجام دهند و مجوزهای لازم را برای مجموعه شما کسب نمایند. از طرفی این مجموعه ها به دلیل تجربه و سابقه طولانی مدتی که در این زمینه دارند، به طور کامل به موضوع کار واقف هستند. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکلی حین ثبت صفارش و ثبت نام در سازمان غذا و دارو، می توانند به راحتی آن را حل کنند. پس با استفاده از خدمات مجموعه های معتبر فروش برچسب طرح شبنم، می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن مجوزهای درج برچسب را دریافت نمایید. سپس به خرید طرح شبنم از همین مجموعه ها بپردازید.

بررسی کامل نحوه تولید برچسب شبنم

شرکت های معتبر فروش برچسب طرح شبنم معمولا به تولید این محصولات نیز مشغول هستند. برچسب های طرح شبنم معمولا در ابعاد گسترده ای و به صورت رولی تولید می شوند و به همین صورت در اختیار مجموعه ها قرار می گیرند. برای تولید برچسب طرح شبنم معمولا به موادی نیاز است. از مهمترین این مواد می توان به ریبون ها اشاره کرد. ریبون ها محصولاتی هستند که در تولید برچسب های طرح شبنم مورد استفاده قرار می گیرند. عملیات چاپ روی این محصولات با استفاده از این ریبون ها انجام می شود. بنابراین نوع ریبون مورد استفاده در چاپ برچسب های طرح شبنم می تواند نقش مهمی در قیمت آن ایفا کند. هرچه کیفیت ریبون مورد استفاده برای چاپ برچسب بهتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

ادامه مطلب
Batch number | بچ نامبر یا کد سری ساخت

فروش برچسب طرح شبنم در سایزهای بزرگ و کوچک صورت می گیرد. در واقع مجموعه های تولید این برچسب ها عملیات چاپ برچسب را در سایزهای مختلفی انجام می دهند. سایز برچسب ها نیز می تواند نقش موثری در قیمت این محصولات داشته باشد. البته به هر حال فروش این محصولات به صورت عمده صورت می گیرد و از هر لحاظ برای شما به صرفه خواهد بود

یکی از برچسب هایی که این روزها با استقبال خوبی مواجه شده است، برچسب شبرنگ می باشد. برچسب های شبرنگ به وسیله ریبون های رنگی و در کیفیت های مختلف تولید می شوند. این ریبون های رنگی نیز دارای قیمت های مختلفی می باشند. درج برچسب شبرنگ روی محصولات باعث می شود تا توجه مخاطب بیشتر به آنها جلب شود. این برچسب ها بیشتر برای درج برند محصول مورد استفاده واقع می شوند.

فواید و مزیت های فروش لیبل طرح شبنم

مجموعه هایی که عملیات فروش برچسب طرح شبنم را انجام می دهند، می توانند مزیت های زیادی برای شما حاصل کنند. برای مثال، محصولات دارای برچسب شبنم، دارای اعتبار بالایی هستند و خریدار با اطمینان بیشتری محصولات شما را خریداری خواهد کرد. معمولا خریداران ترجیح می دهند پول خود را صرف خرید محصولاتی معتبر کنند تا از کیفیت آنها مطمئن باشند.

نکته دوم جلوگیری از قاچاق کالا تا حد ممکن است. با درج این برچسب ها روی محصولات و گسترش سالانه آنها، می توان مسئله قاچاق کالا را تا حدودی کمرنگ کرد. در این صورت تولید کنندگان و وارد کنندگان قانونی محصولات دیگر متحمل ضررهای شدید نخواهند شد و اقتصاد کشور نیز دچار مشکلات کمتری خواهد شد.

ادامه مطلب
قیمت برچسب اصالت کالا

از طرفی استعلام برچسب طرح شبنم کار بسیار راحتی است. روی این برچسب اطلاعاتی درج شده که با وارد کردن آنها در سایت ttac  می توانید کالای مورد نظر را استعلام اصالت کنید. همچنین از دیگر روش های استعلام اصالت کالا، می توان به سامانه پیامکی، تلفن گویا و اسکن بارکد محصول اشاره کرد.

هر محصول دارای برچسب طرح شبنم دارای شناسه و بارکدی یکتا می باشد. بارکد روی محصول را می توان از طریق دستگاه های بارکدخوان یا نرم افزارهای مربوط به آن اسکن نمود و اطلاعات محصول را استخراج کرد. در صورتی که اطلاعات دریافتی، با اطلاعات روی جعبه محصول همخوانی داشت، می توانید از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید.

برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب