سفارش لیبل اصالت دارو

سفارش لیبل اصالت دارو

سفارش لیبل اصالت دارو معمولا توسط شرکت های تولید کننده و یا وارد کننده محصولات دارویی صورت می گیرد. طبق مصوبه ای در سال 1390 تمامی شرکت های تولید کننده و یا وارد کننده محصولات سلامت محوری مانند دارو، موظف به درج برچسب اصالت دارو روی محصولات خود می باشند. همانطور که می دانید، سفارش لیبل اصالت دارو از اهمیت بالایی برخوردار است.

بررسی فواید سفارش لیبل اصالت دارو

سفارش لیبل اصالت دارو، معمولا در تعداد بالا انجام می شود. چرا که هر بسته دارویی، دارای یک کد یا شناسه منحصر به فرد است. در واقع، به هر محصول دارویی که در داخل کشور تولید می شود، یا به هر محصولی که از طریق نهادهای قانونی به کشور وارد می شود، در صورت تایید وزات بهداشت و سازمان غذا و دارو، یک کد یا شناسه یکتا تعلق می گیرد. این کد به همراه اطلاعات دیگری روی برچسب اصالت دارو درج می شود.

بنابراین تمامی شرکت های تولید کننده و وارد کننده محصولات دارویی باید عملیات خرید لیبل اصالت دارو را انجام دهند. شرکتی که دارای محصولاتی با لیبل اصالت باشد، دارای اعتبار بالایی در بازار است و می تواند محصولات خود را بدون دردسر به فروش برساند. اما در صورت نداشتن لیبل اصالت دارو این کار جرم تلقی می شود.

سفارش برچسب اصالت دارو چگونه انجام می شود؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که « سفارش لیبل اصالت دارو چگونه انجام می شود؟». لازم است بدانید باید برای سفارش لیبل اصالت دارو مراحلی را طی کنید. برای مثال حتما باید به تشکیل پرونده در سازمان غذا و دارو اقدام کنید. در این مرحله باید مشخصات خواسته شده را به صورت کاملا دقیق و درست وارد کنید. همچنین یک فایل اکسل در اختیار شما قرار داده می شود که پس از تکمیل شدن در اختیار سازمان تجهیزات پزشکی قرار می گیرد. پس ارائه مدارک مربوطه و تکمیل فرم های خواسته شده، روند بررسی آغاز می شود. در صورتی که تمامی اطلاعات دقیق و درست باشند، مجوز دریافت لیبل اصالت دارو را دریافت خواهید کرد.

ادامه مطلب
تشخیص اصالت کالا

البته همانطور که بررسی شد، عملیات سفارش لیبل اصالت دارو کاری سخت و زمان بر است. بنابراین بهتر است این عملیات را توسط مجموعه های معتبری انجام دهید. امروزه مجموعه های بسیاری برای چاپ لیبل اصالت دارو شکل گرفته است که شما می توانید برای سفارش لیبل اصالت دارو به این مجموعه ها مراجعه کنید. این مجموعه با دریافت اطلاعات لازم از شرکت شما، عملیات ثبت نام را به طور کامل برای شما انجام داده و روند دریافت لیبل های اصالت دارو را برای شما تسهیل می کنند.

لیبل اصالت دارو

قیمت لیبل اصالت دارو چگونه تعیین می شود؟

همانطور که بررسی شد سفارش لیبل اصالت دارو در مقیاس گسترده ای انجام می شود. لذا قیمت لیبل های اصالت دارو از اهمیت بالایی برخوردار است. فروش لیبل اصالت دارو در قیمت های مختلفی انجام می شود. قیمت این محصولات با توجه به معیارهای مختلفی تعیین می شود. برای مثال یکی از عوامل موثر بر قیمت انواع لیبل اصالت دارو، سایز برچسب است. برچسب های خام اصالت دارو، در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می شوند. این لیبل ها معمولا به صورت رولی تهیه شده و در اختیار شرکت های تولید کننده و یا وارد کننده دارو قرار می گیرند. لیبل هایی با سایز کوچکتر، دارای قیمت ارزانتری نسبت به لیبل های سایز بزرگ می باشند.

از طرف دیگر، چاپ لیبل اصالت دارو با استفاده از جوهرهای خاصی به نام ریبون انجام می شود. این ریبون ها در کیفیت های مختلفی تولید می شوند. کیفیت ریبون مورد استفاده در چاپ برچسب اصالت، نقش خاصی در تعیین قیمت این برچسب ها خواهد داشت. همچنین در صورتی که سفارش لیبل اصالت دارو به صورت چند ردیفه صورت گیرد، قیمت آن برای شما به صرفه تر خواهد بود.

ادامه مطلب
لیبل اصالت برنج و موارد استفاده آن

سفارش برچسب اصالت دارو

دلایل الصاق برچسب اصالت روی مواد دارویی

هدف اصلی از سفارش لیبل اصالت دارو بررسی اصالت و اطلاعات آن توسط مردم می باشد. مردم با استفاده از اطلاعات درج شده روی این لیبل ها می توانند به مشخصات کامل محصول دسترسی پیدا کنند. با استفاده از این لیبل ها از قاچاق دارو نیز تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد. در واقع کالاهایی که از طریق گمرک وارد کشور نشوند، مجوز لازم برای دریافت لیبل اصالت را دریافت نخواهند کرد. از این طریق، ورود محصولات قاچاق به کشور کاهش می یابد. درصد بسیاری از داروهای قاچاق، دارای کیفیت خوبی نیستند و ممکن است مصرف آنها برای بیمار مشکلاتی خاص به وجود آورد. درج لیبل های اصالت دارو روی محصولات دارویی، تا حد ممکن از قاچاق کالا جلوگیری خواهد کرد.

از طرفی، مردم می توانند با استفاده از این لیبل های اصالت دارو، در کوتاهترین زمان ممکن، اصالت کالا را بررسی کنند. این بررسی از طریق روش های مختلفی صورت می گیرد. نرم افزارهای بارکد خوان، سامانه های پیامکی و تلفنی و… از جمله روش های استعلام اصالت کالا از طریق برچسب های اصالت به شمار می روند. شما می توانید تنها در چند دقیقه، اصالت داروی خریداری شده خود را بررسی کنید و در صورت مغایرت اطلاعات با محصول خریداری شده، مراتب را به سازمان های مرتبط اعلام کنید.

برچسب اصالت دارو

شرکت های تولید و چاپ لیبل دارو

سفارش لیبل اصالت دارو به مجموعه های چاپ این محصول داده می شود. از این رو، وجود این مجموعه ها در کشور بسیار لازم است. این مجموعه ها عملیات دریافت مجوز و چاپ لیبل اصالت دارو را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهند. بنابراین استفاده از این مجموعه ها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

ادامه مطلب
لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده

همچنین این شرکت ها از آخرین مصوبات سازمان غذا و دارو اطلاع کافی دارند. بنابراین عملیات تولید لیبل اصالت را در کیفیت بالا و طبق دستورهای ارائه شده انجام می دهند. هر گونه تغییر در مصوبات سازمان غذا و دارو، توسط این مجموعه ها روی لیبل اعمال خواهد شد. پس می توان با اطمینان خاطر از خدمات این مجموعه ها استفاده کرد. البته باید دقت کنید از خدمات مجموعه های معتبر و با کیفیت برای سفارش لیبل اصالت دارو استفاده کنید. امید است مطالب ارائه شده، زمینه آشنایی کامل شما با نحوه سفارش لیبل اصالت کالا و مزیت های آن را فراهم کرده باشد.

لازم به یادآوری است کارشناسان ما در پیشتازان اصالت همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان انواع برچسب اصالت و لیبل های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو میباشند.

برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب