لیبل اصالت

سفارش برچسب اصالت

این روزها سفارش لیبل اصالت کالا در ابعاد و ظرفیت های گوناگونی انجام می شود. در سالهای اخیر و با توجه به مسئله تورم و افزایش بیش از حد انواع و اقسام محصولات، مسئله کیفیت آن به موضوعی مهم تبدیل شده است. حتما برای شما هم بارها پیش آمده که محصولی را با قیمت بسیار بالا خریداری کنید، اما پس از مدتی متوجه فیک بودن محصول و عدم کیفیت آن شوید. وجود چنین مسائلی باعث شده تا اعتماد مردم به خرید محصول کاهش پیدا کند.

موارد استفاده لیبل اصالت کالا

و مزایای آن

امروزه با وجود برچسب اصالت کالا نیازی نیست نگران کیفیت محصولات خریداری شده باشید. همانطور که می دانید، خرید محصولات در انواع مختلفی انجام می شود. شما تنها در صورتی می توانید یک محصول با کیفیت و استاندارد را انتخاب کنید که نسبت به آن علم و آگاهی خاصی داشته باشید. اما با توجه به طیف گسترده محصولات مورد فروش، بعید است یک نفر در مورد تمامی آنها اطلاعات لازم را داشته باشد. در این مواقع لیبل اصالت به شما کمک می کند تا از سلامت، اصل بودن و کیفیت محصول خریداری شده، اطمینان کامل حاصل کنید.

در واقع عملیات سفارش لیبل اصالت کالا تنها در صورت داشتن شرایطی خاص قابل انجام است. این شرایط خاص شامل مواردی مانند تایید نهادهای قانونی، ثبت در گمرک، کنترل سلامت محصول و… می باشند. گفتنی است عملیات کنترل کیفیت و سلامت محصول زیر نظر سازمان های معتبر صورت می گیرد. پس در صورت مشاهده لیبل های اصالت روی محصولات مختلف می توانید پس از استعلام آنها را با خیالی راحت خریداری کنید.

استعلام لیبل اصالت

و اهمیت آن

الصاق لیبل های اصالت روی محصولات مختلف نشان دهنده کیفیت آنهاست. این روزها تمامی افراد برای خرید محصولی کوچک ممکن است هزینه بسیار گزافی پیدا کنند. بسیاری از این محصولات دارای کیفیتی پایین می باشند اما به دلیل قیمت مناسب بسیار پرفروش هستند. پس لازم است قبل از خرید محصولات مختلف حتما برچسب آنها را مورد استعلام اصالت قرار دهید.

درصورتی که محصول خریداری شده، دارای برچسب اصالت نباشد نمی توانید عدم کیفیت آن را از نهادهای قانونی پیگیری کنید. پس دقت کنید محصول خریداری شده حتما دارای برچسب اصالت باشد. همچنین تنها مشاهده برچسب درج شده روی آن کافی نیست بلکه باید صحت اطلاعات موجود روی برچسب را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که اطلاعات به دست آمده با مشخصات درج شده روی جعبه بسته بندی محصول همخوانی داشت، می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. در غیر این صورت باید از خرید محصول اجتناب کرده و نهادهای مربوطه را در جریان امر قرار دهید.

Symptom

سفارش لیبل اصالت کالا

انواع مختلف لیبل اصالت و ابعاد آن

سفارش لیبل اصالت کالا در سایزها و انواع مختلفی انجام می شود. شما با توجه به سایز بسته بندی محصول می توانید برچسب های مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی محصولات خود درج نمایید.

برای سفارش لیبل اصالت کالا باید حتما دارای شرایطی خاص و قانونی باشید. عملیات خرید لیبل اصالت کالا معمولا توسط تولید کننده ها و وارد کننده های محصولات مختلف انجام می شود. در ادامه به شرایط لازم برای دریافت برچسب اصالت کالا میپردازیم.

سفارش لیبل اصالت کالا

و اقدامات لازم

نکته اول قانونی بودن فعالیت شماست. در صورتی که شرکت شما در داخل کشور فعال باشد و محصولات خود را تولید نماید، باید حتما پروانه و مجوزهای مربوطه را دریافت کرده باشد. در غیر این صورت حق فعالیت و دریافت برچسب را نخواهید داشت.

همچنین آن دسته از وارد کنندگانی که برای سفارش لیبل اصالت کالا اقدام می کنند نیز باید دارای شرایطی خاص باشند. برای مثال محصولاتی که این شرکت ها وارد می کنند باید حتما در سامانه گمرک ثبت شده باشد. در واقع می توان گفت، محصولاتی که ار زاه های غیر قانونی وارد کشور می شوند، حق توزیع و پخش نخواهند داشت. چرا که این مسئله باعث کاهش سود اقتصادی کشور خواهد شد.  به این ترتیب از فروش محصولات قاچاق جلوگیری خواهد شد.

همانطور که می دانید این روزها مسئله قاچاق باعث شده تا تولید کنندگان داخلی و وارد کنندگان قانونی با ورشکستگی و کاهش سرمایه خود در بازار رو به رو شوند. سفارش لیبل اصالت کالا به جلوگیری از گسترش این امر غیر اخلاقی و نادرست جلوگیری می کند. درج برچسب اصالت روی محصولات مختلف می تواند شما را از اصالت و سلامت آن مطمئن کند.

خرید لیبل اصالت کالا

و چگونگی انجام آن

برای چاپ لیبل های اصالت کالا، می توانید از دستگاه های مخصوصی استفاده کنید. اما سختی کار با دستگاه ها و گران بودن قیمت آنها سبب شده تا متقاضیان از این روش استقبالی به عمل نیاورند.

امروزه مجموعه های سفارش لیبل اصالت کالا گسترش ویژه ای در اجتماع پیدا کرده اند. این مجموعه ها تمامی عملیات مورد نیاز برای ثبت در سازمان غذا و دارو را انجام می دهند. بنابراین شما با صرف کمترین زحمت و هزینه می توانید از طریق این مجموعه ها عملیات  سفارش لیبل اصالت کالا را انجام دهید. از طرف دیگر استفاده از این روش باعث جلوگیری از به هدر رفتن وقت شما نیز خواهد شد.

شما میتوانید عملیات سفارش لیبل اصالت کالا را از صفر تا صد در شرکت پیشتازان اصالت انجام دهید. به علاوه کارشناسان این مجموعه از جدیدترین و به روز ترین قوانین وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو اطلاع دارند. پس در صورت تصویب قانون یا دستورالعملی جدید، می توانند به سرعت روند تولید برچسب های خود را با قوانین جدید تطبیق دهند. پس از هر لحاظ بهتر است برای سفارش لیبل اصالت کالا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

درخواست مشاوره رایگان

برای اطلاع از قیمت چاپ انواع لیبل و برچسب؛ خرید لیبل خام و انواع ریبون میتوانید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

بهترین شرکت چاپ برچسب

خطا: فرم تماس پیدا نشد.