نرم افزار برچسب اصالت کالا

نرم افزار برچسب اصالت کالا

در این محتوا به بیان مزیت های بی شمار استفاده از نرم افزار برچسب اصالت کالا در ایران خواهیم پرداخت. همچنین کاربرد این نرم افزارها، روش استعلام از طریق آن ها، تولید برچسب از طریق نرم افزار و… را نیز برای شما به طور کامل توضیح خواهیم داد. امید است شما مخاطب گرامی تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

نرم افزار برچسب اصالت کالا چیست؟

نرم افزار لیبل اصالت کالا به نرم افزاری اطلاق می شود که با نصب روی گوشی های همراه هوشمند شما می تواند اصالت و سلامت کالاهای مختلف داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار دهد. همانطور که می دانید امروزه، کمتر محصولی در بازار و یا فروشگاه ها پیدا می شود که دارای برچسب اصالت کالا نباشد. طبق قانونی که حدود 10 سال پیش برای مبارزه با قاچاق و کالای بی کیفیت وضع شد، ابتدا تمامی محصولات سلامت محور و به مرور زمان سایر محصولات داخلی و خارجی نیز مستلزم درج برچسب اصالت کالا روی محصولاتشان شدند.

سفارش لیبل اصالت کالا

بنابراین این روزها نرم افزار برچسب اصالت کالا جزء محبوب ترین و پر استفاده ترین نرم افزارهای کشور به شمار می رود. از مزیت های استفاده از نرم افزار لیبل اصالت می توان به سرعت بالا و راحتی کار با آن اشاره کرد. در روش های مرسوم تلفنی، پیامکی و یا مراجعه به سامانه، شما باید اطلاعاتی وارد کنید تا عملیات استعلام شما انجام شود. اما این نرم افزارها به راحتی و معمولا تنها با اسکن بارکد درج شده روی برچسب اصالت محصول، آن را مورد استعلام و بررسی قرار می دهند.

ادامه مطلب
پیش کد

البته دسته ای از نرم افزارها هم هستند که در تولید برچسب اصالت کالا مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی نرم افزارهای برچسب اصالت کالا به دو دسته تقسیم می شوند. بخشی از این نرم افزارها در تولید برچسب اصالت و چاپ آن در انواع مختلف کاربرد ویژه ای دارند و دسته دیگر به عنوان نرم افزارهای استعلام اصالت شناخته می شوند. هر دو دسته از نرم افزارهای لیبل اصالت دارای مزیت های بسیاری برای کاربران می باشند.

نرم افزار تولید برچسب اصالت کالا چیست؟

این نرم افزار کاملا تحت تایید سازمان غذا و دارو بوده و در مجموعه های چاپ و تولید برچسب و لیبل مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این نرم افزار یک نرم افزار هوشمند است که می تواند به وسیله اطلاعات ارائه شده از طریق فایل اکسل، عملیات تولید و چاپ لیبل های اصالت کالا را انجام دهد.

نرم افزار لیبل اصالت کالا در زمینه تولید لیبل، دارای ویژگی های فراوانی می باشد. این نرم افزار قابلیت نصب آسان دارد و به راحتی به دستگاه های مختلف متصل می شود. این نرم افزار قادر است کدهای دریافت شده به ازای هر محصول از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را به سرعت تحت چاپ قرار دهد. در واقع به این نرم افزار، نرم افزار تولید کد نیز گفته می شود. همانطور که می دانید تمامی برچسب های اصالت کالا دارای کدهایی هستند، این کد ها از طریق این دسته از نرم افزار برچسب اصالت کالا برای محصولات مختلف تولید می شوند.

ادامه مطلب
برچسب اصالت کالا چیست؟

این نرم افزار قابلیت اتصال به پرینترهای مختلف چاپ لیبل های اصالت را دارد. همچنین الگوریتم هایی که برای طراحی این نرم افزارها در نظر گرفته شده اند، از تولید کد تکراری برای محصول جلوگیری خواهند کرد. بنابراین می توان گفت این نرم افزارها از دقت و سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند. این روزها بسیاری از مجموعه های تولید کننده و یا وارد کننده محصولات مختلف برای تولید کد و درج برچسب روی محصولاتشان از نرم افزار برچسب اصالت استفاده می کنند.

نرم افزار لیبل اصالت و روش های استعلام از طریق آن

همانطور که گفته شد علاوه بر نرم افزارهایی که جهت تولید برچسب اصالت کالا مورد استفاده قرار می گیرند، دسته ای دیگر از نرم افزارهای اصالت کالا نیز برای استعلام محصول کاربرد دارند. خوشبختانه این دسته از نرم افزارها رایگان هستند. چرا که مصرف کننده اصلی این نرم افزارها مردم عادی و خریداران محصولات می باشند. لازم است دقت کنید که برای استعلام اصالت یک محصول داخلی و خارجی باید حتما نرم افزاری معتبر دریافت کنید. بهتر است نرم افزارهایی که برای این امر دانلود می کنید، تحت حمایت سازمان غذا و دارو یا ttac باشند.

نرم افزار لیبل اصالت و روش های استعلام از طریق آن

شما با دانلود نرم افزار استعلام برچسب اصالت کالا فارسی می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن ( حدود 1 تا 2 دقیقه) عملیات استعلام اصالت محصولات مختلف را انجام دهید و از اصالت و سلامت این محصولات اطمینان پیدا کنید.

برای این کار کافی است تنها نرم افزار لیبل اصالت کالا را دانلود کرده و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. سپس با وارد کردن اطلاعات مربوطه و یا اسکن بارکد محصول به اصل یا تقلبی بودن آن پی ببرید. لازم به ذکر است نرم افزار برچسب اصالت کالا صادراتی نیز روی گوشی های شما قابل نصب است. در واقع از این طریق نه تنها می توانید اصالت محصولات داخلی را مورد بررسی قرار دهید، بلکه می توانید از محصولات صادراتی نیز مطمئن شوید.

ادامه مطلب
برچسب اصالت دارو و آموزش استعلام آن

مزیت های استفاده از نرم افزار برچسب اصالت 

آن دسته از این نرم افزارها که برای چاپ و تولید برچسب اصالت مورد استفاده قرار می گیرند می توانند راندمان کاری شما را تا حد نسبتا بالایی افزایش دهند. چرا که سرعت تولید کد در این نرم افزارها بالاست و همچنین از ظرافت و دقت بالایی نیز برخوردارند. پس می توانید با استفاده از این نرم افزارها راندمان کار شرکت خود را افزایش دهید.

دسته دیگری از این نرم افزارهای اصالت کالا که برای استعلام محصولات مورد استفاده قرار می گیرند نیز ویژگی ها و مزیت های مخصوص به خود را دارند. برای مثال سرعت استعلام محصول در آن ها بسیار بالاست و همچنین به آموزش خاصی نیاز ندارد. امید است مطالبی که در این محتوا ارائه شد، زمینه  آشنایی شما مخاطب عزیز با نرم افزار برچسب اصالت کالا را فراهم کرده باشد.

برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب