لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده

لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده | پیشتازان اصالت

ما در این مقاله سعی داریم که نکات اساسی و کاملی در مورد لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده به شما مخاطب عزیز ارائه دهیم. اهمیت و دلایل درج این برچسب ها روی محصولات شوینده و بهداشتی را برای شما ذکر می کنیم و روش های استعلام اصالت را نیز برای شما توضیح خواهیم داد. پس اگر قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده افزایش دهید، حتما تا پایان مقاله پیش رو با ما همراه باشید.

لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده

لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده برچسبی حاوی اطلاعات است که مصرف کننده را با مشخصات محصول آشنا می کند. این روزها شما تقریبا روی تمام محصولات شوینده و بهداشتی، لیبل های اصالت را مشاهده می کنید. در واقع می توان گفت که محصولات فاقد لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده، حق توزیع و پخش شدن در بازار را ندارند.

به طور کلی این قانون از سال 1390 در رابطه با محصولات سلامت محور، وضع شده است. البته امروز بخش گسترده ای محصولات برای پخش در بازار نیاز به لیبل های اصالت دارند. اما مواد شوینده و بهداشتی از موادی هستند که بخش بزرگی از آن ها به صورت مستقیم با پوست و بدن انسان رابطه دارند. بنابراین سلامت و کیفیت آن ها باید حتما مورد تایید نهادهای معتبر در کشور قرار گیرد. لازم است بدانید، آن دسته از محصولاتی که فاقد لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده هستند، یا فاقد کیفیت و استانداردهای لازم هستند و یا از درگاه های غیر قانونی وارد کشور شده اند. پس باید از خرید این محصولات اجتناب کنید.

ادامه مطلب
برچسب اصالت ۱×۴

معرفی انواع محصولات دارای لیبل اصالت

لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده روی محصولات مختلف سلامت محور درج می شود. از جمله این محصولات می توان به شوینده های دست، شوینده های بدن، شوینده های سر، شوینده های شیمیایی، مواد بهداشتی و آرایشی و… اشاره کرد. در ادامه اهمیت درج لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده روی دسته های مختلفی این محصولات را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • شوینده های دست، بدن و صورت: امروزه از بسیاری از مواد بهداشتی به عنوان شوینده دست و صورت استفاده می شود. شامپو ها، صابون ها، سرم های شستشو و… از جمله این محصولات به شمار می روند. همانطور که گفتیم این محصولات به صورت مستقیم روی پوست دست و صورت شما قرار می گیرند. بنابراین باید قبل از خرید حتما از سلامت آن ها به طور کامل مطمئن شوید. در غیر این صورت ممکن است پوست شما با بیماری های پوستی جدی مواجه شود. شما با مشاهده برچسب اصالت روی لوازم بهداشتی و مواد شوینده بدن روی محصول و استعلام آن می توانید از کیفیت و سلامت آن مطمئن شوید.
  • شوینده های سر: لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده حتما باید روی شوینده های سر اعم از شامپو، انواع ماسک مو، سرم های مو، نرم کننده مو و… درج شود. در غیر این صورت محصول فاقد استانداردهای بهداشتی لازم بوده و مصرف آن برای شما خطرناک است و ممکن است آسیب هایی جدی به پوست سر و موی شما وارد کند.
  • لوازم بهداشتی: لوازم بهداشتی نیز از جمله محصولاتی هستند که همه ما روزانه با آن ها سر و کار داریم. دستمال های کاغذی، دستمال مرطوب، نوار بهداشتی، پد های بهداشتی و… از جمله محصولاتی هستند که از درصد مصرف بالایی برخوردارند. هنگام خرید این محصولات حتما باید دقت کنید که برچسب اصالت  روی لوازم بهداشتی و مواد شوینده درج شده باشد.
ادامه مطلب
شناسه UID از صدور تا استعلام

مزیت های درج لیبل اصالت روی محصولات

شاید فکر کنید برچسب اصالت تنها برای اطمینان مصرف کننده از فرایند خرید روی محصولات مختلف درج می شود. اما باید بدانید درج این لیبل ها روی محصولات شوینده و بهداشتی، مزیت های دیگری نیز دارد. برای مثال یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از لیبل اصالت و درج آن روی محصولات، کمک به جلوگیری از قاچاق کالا می باشد.

برچسب اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده | پیشتازان اصالت

یکی از شروط دریافت مجوز برای خرید برچسب اصالت برای لوازم بهداشتی و مواد شوینده و درج آن روی محصولات خارجی، ثبت آن ها در گمرک می باشد. در این صورت کالاهایی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده اند، نمی توانند مجوز  برچسب اصالت را دریافت کنند و به همین ترتیب از توزیع آن ها در بازار جلوگیری خواهد شد. به همین دلیل است که در سال های اخیر، درصد قاچاق کالا تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

پس می توان گفت،الصاق  لیبل اصالت بر روی لوازم بهداشتی و مواد شوینده علاوه بر دادن اطلاعاتی در مورد محصول و جلب اعتماد خریدار برای خرید آن، می تواند در جلوگیری از قاچاق نیز نقش به سزایی ایفا کند. همانطور که در جریان هستید، قاچاق کالا موجب ضرر ارکان های اقتصادی بازار خواهد شد. تولید کننده، مصرف کننده، وارد کننده و… از جمله افرادی هستند قاچاق روی کسب و کار آن ها تاثیر گذار خواهد بود.

مراحل دریافت برچسب اصالت برای لوازم بهداشتی و مواد شوینده

مشتری های دریافت لیبل اصالت تولید کنندگان داخلی و وارد کنندگان قانونی این دسته از محصولات هستند. برای دریافت برچسب اصالت برای لوازم بهداشتی و مواد شوینده ایرانی باید اقداماتی انجام دهید. اولین کار انجام عملیات ثبت نام در سازمان غذا و دارو می باشد. برای این کار باید اطلاعات خود یا شرکت خود را وارد سامانه کنید. معمولا باید به فایل اکسل حاوی  اطلاعات مورد نظر در سامانه بارگذاری شود. پس از بررسی های لازم می توانید مجوز دریافت لیبل اصالت را بگیرید.

ادامه مطلب
استعلام شماره ثبت دارو چیست و چگونه انجام میشود؟

پس از دریافت مجوز می تواند از طرق مختلفی نسبت به چاپ لیبل های اصالت اقدام نمایید. برای مثال استفاده از دستگاه های لیبل زن به شما کمک می کند تا این عملیات را انجام دهید. اما امروزه بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی برای دریافت لیبل اصالت لوازم بهداشتی و مواد شوینده به شرکت های چاپ این لیبل ها مراجعه می کنند. این شرکت ها عملیات چاپ لیبل اصالت در مقیاس عمده و طبق سفارش شما انجام می دهند. از طرف دیگر این شرکت ها می توانند عملیات ثبت نام را نیز به جای شما انجام دهند. پس با استفاده از خدمات این مجموعه ها می توانید با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن، به برچسب اصالت دسترسی پیدا کنید.

برچسب اصالت و لیبل سلامت

برچسب اصالت و لیبل سلامت

پیشتازان دانش و تندرستی دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره پیشتازان اصالت

شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا با برند پیشتازان اصالت , یکی از مجریان طرح برچسب اصالت سازمان غذا و دارو میباشد که با هدف ارائه خدمات مرتبط با چاپ و الصاق لیبل اصالت وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده هستند تا بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما در زمینه چاپ و الصاق انواع برچسب, خرید لیبل خام و ملزومات چاپ همچون انواع ریبون باشند.

آخرین مطالب